واحد رفاه و تسهیلات
نام و نام خانوادگی: سمیه برغمدی
سمت: کارشناس امور مالی
شماره تماس: 32627953-017 و 32627955-017
وام های شهریه
مدارک مورد نیاز برای ثبت وام شهریه صندوق رفاه دانشجویی در سامانه صندوق رفاه
1- داشتن یک ضامن کارمند که در صورت بازنشسته بودن باید نامه کسر از حقوق هم داشته باشد. (نمونه نامه در انتهای همین صفحه)
2- داشتن شماره حساب و شماره شبا بانک تجارت
3- آماده سازی سند محضری طبق نمونه در انتهای همین صفحه (دانشجو همراه با ضامن معتبر به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه نموده و نسبت به تنظیم سند تعهد محضری اقدام مینماید).
توجه:
پس از انجام مراحل درخواست وام طبق آموزش درخواست وام شهریه در سامانه صندوق رفاه به آدرس
https://refah.swf.ir/Account/Login/?ReturnUrl=%2F ، سند محضری، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی و درصورت
داشتن ضامن بازنشسته نامه کسر از حقوق را باید به واحدمالی به کارشناس مربوطه تحویل دهید.
توجه توجه:
پایان دوره دریافت وام دانشجویان در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته 4 نیمسال تحصیلی و مقطع کارشناسی پیوسته 8 نیمسال تحصیلی می باشد. که علاوه بر نیمسال های مجاز فوق الذکر می توانند دو نیمسال از سنوات مازاد رفاهی بهره مند گردند.
- حال اگر دانشجویان در این مدت مجاز سنواتی فارغ التحصیل شدند از تاریخ فارغ التحصیلی تنها به مدت 9 ماه فرصت دارند که برای صدور دفترچه اقساط اقدام نمایند و اگر تنها یک روز از این 9 ماه بگذرد امکان صدور دفترچه اقساط نخواهد بود و بازپرداخت وام به صورت یکجا می باشد.
- اگر دانشجویان در مدت مجاز سنوات خود به هر دلیلی موفق به فارغ التحصیلی نشدند لازم است در آخرین نیسمال مجاز سنواتی خود وضعیت تحصیلی خود را به امورمالی دانشگاه اعلام نمایند تا در سیستم صندوق رفاه وضعیت دانشجو ثبت شود و دفترچه اقساط صادر شود اگر حتی یک روز از تاریخ مجاز سنواتی بگذرد دفترچه اقساط صادر نخواهد شد و دانشجو باید کلیه بدهی وام خود را یکجا پرداخت نماید.
دانلود آموزش درخواست وام شهریه
فرم های مرتبط: