مديريت امور کارپردازی: آقای علی لیوانی
کارشناسی ارشد بازرگانی بین الملل
پست الکترونیک:
شرح وظايف مدير امور کارپردازی:
- پیگیری و هماهنگی انجام خرید اقلام و اجناس مورد نیاز حسب دستور مقام مافوق و در چارچوب ضوابط خرید و کارپردازی - پیگیری اخذ استعلام بها در خصوص اقلام مورد نیاز از فروشندگان و تامین کنندگان معتبر - تلاش و دقت برای گزینش بهترین نوع کالا و مواد برای خریداری - تهیه نمونه کالا و ارائه به سرپرست مربوطه برای تطبیق با مشخصات آن - کسب آگاهی دقیق از مشخصات فنی و نرخ اجناس جهت حصول اطمینان از تطابق با مشخصات اقلام درخواستی - پیگیری و اقدام جهت حمل اجناس خریداری شده به انبار - تحویل اجناس خریداری شده به انبار و دریافت رسید - دریافت استعلام بها پس از تأمین اعتبار و دریافت تنخواهگردان لازم - تنظیم سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر با فاکتور - ارائه اسناد و دریافت مجدد تنخواهگردان - واریز حساب تنخواه گردان پس ار اتمام مبلغ به حسابدار و جمعدار مربوط و در خواست تنخواه گردان مجدد - اقدام در مورد ثبت اجناس خریداری شده در دفاتر مربوطه - انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق |